twitter
    ေ၀ဖန္ေရးနဲ႔ေလကန္ေရး, Follow Me :)

ျမန္မာရုပ္ရွင္ - အဆင့္မရွိ "Good For Nothing" တဲ့

မေသာၾကာရဲ႕ "ရွဳရန္ေမ့ေနေသာ အရွဳခံမ်ား" ဆိုတဲ့ေဆာင္းပါးကိုျပန္ဖတ္ေတာ့ က်ေနာ္ေရးခဲ့ဖူးတဲ့ "ျမန္မာရုပ္ ရွင္ႏွင့္ လူတန္းစားျပႆနာ" ေဆာင္းပါးကို ျပန္ၿပီး update လုပ္ရင္ေကာင္းမလားဆိုၿပီး စဥ္းစားမိပါတယ္။

ဘယ္လိုျပန္ေရးရမလဲဆိုတာ ေတြးေနတုန္း အဲ့ဒီေဆာင္းပါးအတြက္ က်ေနာ့္ ဘေလာက္ (အရင္တုန္းက) မွာ "cuteme" ဆိုတဲ့ နာမည္နဲ႔ ေရးသြားတဲ့ comment တစ္ခုကို အမွတ္ရပါတယ္။ "ျမန္မာရုပ္ရွင္ေတြ အဆင့္မရွိလို႕မႀကည့္ဘူးတဲ့"။ က်ေနာ့ သူငယ္ခ်င္း "khe" ကလည္း ainmat.com မွာ "I never watch Myanmar movies because it is just wasting my time. It is really embarrassing that all our movies are good for nothing" လို႔ေရးသြားပါတယ္။ အဲ့ဒီတုန္းက က်ေနာ္ နဲနဲ စိတ္ခုသြားတယ္။ သူတို႔မၾကည့္တဲ့ဇာတ္ကား ေတြကို က်ေနာ္က ေရးႀကီးခြင္က်ယ္လုပ္ၿပီးေျပာေနပါလားဆိုတာေတြးမိလို႔ေပါ့။

သူတို႔ေျပာတာ ေသြးထြက္ေအာင္ မွန္ပါတယ္။ "cuteme" နဲ႕ "khe" ေျပာတဲ့ အဆင့္မရွိတာ တို႔ "good for nothing" တို႔ဆိုတာ နည္းပညာျပႆနာေၾကာင့္မလို႔ မဟုတ္ပါဘူး။ စိတ္ဓာတ္ေၾကာင့္မလို႕ပါ။ ဆင္းရဲသား၊ အမ်ိဳးသမီး၊ လူမ်ိဳးျခား ဘာသာျခားေတြနဲ႔ ေက်းလက္ ျပည္သူေတြကိုႏွိမ္ခ်င္ မတရားဆက္ဆံခ်င္တဲ့ စိတ္ဓာတ္ေၾကာင့္မလို႔ပါ။

ျမန္မာရုပ္ရွင္ေတြမွာ စကားလံုးေပါင္းစံုနဲ႔ အမ်ိဳးသမီးေတြကို ႏွိမ္တာကို သတိျပဳမိႀကမွာပါ။ ဆိုရိုးလိုလို စကားပံု လိုလိုေပါ့။ ဥပမာ - မေသာၾကာေထာက္ျပတဲ့ "မိန္းမက်င့္ မိန္းမၾကံ" တို႔ "မိန္းမဥာဏ္" တို႔ " မ, ဖ်က္ရင္ ျပည္ ပ်က္တယ္" ဆိုတာေပါ့။ မ, ဖ်က္ရင္ ျပည္ပ်က္တယ္ဆိုတာ ဟုတ္လားမဟုတ္လား ျမန္မာျပည္ကို ျပန္ၾကည့္ရင္ သိပါတယ္။ ဒီလိုစိတ္ဓာတ္မ်ိဳးနဲ႔ ဇာတ္ညြန္းဆရာေတြ၊ ဒါရိုက္တာေတြနဲ႔ သရုပ္ေဆာင္ေတြကို sexist လို႕ပဲ ရည္ ညြန္းခ်င္ပါတယ္။

တိုင္းရင္းသားေတြနဲ႔ အသားမည္းမည္းသရုပ္ေဆာင္ေတြကို ႏွိမ္တာကေတာ့ ရုပ္ရွင္ဇာတ္ကား မ်ားမ်ားမွာလိုပါ ပဲ။ မြန္သံ၀ဲ၀ဲနဲ႔ သရုပ္ေဆာင္တစ္ေယာက္ဆိုရင္ အိမ္ေဖာ္ၿခံေစာင့္ဘ၀ကကို မတက္ေတာ့ဘူး။ လူဆိုး ဓားျပ မုဒိန္းေကာင္ေတြကိုဆိုရင္ ရွမ္းေဘာင္းဘီ၀တ္ေပါ့။ စစ္ကားေတြမွာဆိုရင္ မင္းသားေတြက ဗမာ၊ "အႀကမ္းဖက္ သူပုန္" ေတြဆိုရင္ ကရင္။ ဇာတ္ကားတိုင္းမွာ သီဟတင္စိုးတို႔ ဇင္၀ိုင္းတို႔က တိုင္းခ်စ္ျပည္ခ်စ္ ႀကီးေတြလိုလုပ္ျပ ၿပီး ကရင္ေတြကို အမ်ိဴးသားေရးကိစၥခုတံုးလုပ္ၿပီး ေဖာက္ျပားဆိုးရြားေနတဲ့လူေတြလို႔ သိကၡာခ် ေဖာ္လံဖားၿပီး ဇာတိမွန္ေတြတက္ႂကြျပေတာ့ လူငယ္တခ်ိဳ႕ သီဟတင္စိုးတို႔ကို အားက်ၿပီး စစ္တပ္ထဲ ၀င္ကုန္ပါတယ္။ ဒီ ေဆာင္းပါးအဆံုးမွာျပန္တင္ထားေပးတဲ့ ကိုဆိုးသြမ္းရဲ႕ ဘေလာက္က စစ္ထဲ၀င္ရတဲ့အေႀကာင္းကိုဖတ္ၾကည့္ပါ။ [ကိုဆိုးသြမ္းဘေလာက္]

ျမန္မာရုပ္ရွင္ေတြ ျပည္သူေတြကို ဘယ္လို message အမွားေတြ ေပးေနတယ္ ဆိုတာ ရွင္းေနပါတယ္။

ေက်းလက္က ျပည္သူေတြကို အယူသည္း ပညာမဲ့တဲ့ ငတံုးေတြ၊ ဗမာပညာတတ္ေတြကယ္တင္မွရမယ့္ လူေတြ ဆိုၿပီးေတာ့လည္း ရုပ္ရွင္ေတြကျပပါတယ္။ ဥပမာ ရွမ္းျပည္က တိုင္းရင္းသားရြာ (ဓႏုရြာထင္တယ္) တစ္ရြာမွာရိုက္တဲ့ ေတာမီးဆိုတဲ့ ဇာတ္ကားလိုေပါ့။ (ဇာတ္ကား နာမည္ကိုက ေစာ္ကားလြန္းပါတယ္)။ အဲ့ဒီဇာတ္ကားမွာ လူမင္းက နန္းငယ္ေတြး (န၀ရတ္) ရဲ႕ အစ္ကို။ ရုပ္လွတဲ့ နန္းငယ္ေတြးကို ရြာထဲက ကာလသားေတြက ေျမာက္ေစာင္းထိုးၾကတာေပါ့။ အဲ့ဒီဇာတ္ကားထဲမွာ ျပထားတဲ့ ရြာသားေတြထဲမွာ ေကာင္းတာ တစ္ေယာက္မွမပါဘူး။ လူမင္းဆိုရင္ ေဒါသႀကီးၿပီး လူသတ္လို႔ေထာင္ ၾက၊ က်န္တဲ့ကာလသားေတြဆိုရင္ ထန္းရည္မူးၿပီး အလုပ္ လက္ေၾကာတင္းေအာင္ မလုပ္ၾကဘူး။ ဒီႀကားထဲ နန္းငယ္ေတြးကို မုဒိန္းက်င့္ဖို႕ ႀကံေသးတယ္။ ဒါေပမဲ့ ေကာင္းတဲ့လူႏွစ္ေယာက္ေတာ့ပါတယ္။ ပထမတစ္ေယာက္က ျမန္မာျပည္ကလာ တဲ့ ေက်ာင္းဆရာ ထြန္းထြန္း (examplez) ပါ။ တည္တည္ၾကည္ၾကည္ ကယ္တင္ရွင္ပညာတတ္ေပါ့။

တသက္နဲ႔တကုိယ္တခါမွမၾကားဖူးတဲ့ ေလဥ ဆိုတာ အဲ့ဒီဇာတ္ကားမွာပဲၾကားရေတာ့တယ္။ အျဖစ္ကဒီလိုပါ။ နန္းငယ္ေတြးက ဘယ္သူနဲ႕မွ က်ား-မ ကိစၥမျဖစ္ပဲ ကိုယ္၀န္ရလာတယ္တဲ့။ တရားခံရွာမေတြ႔ေတာ့ ရြာထဲမွာ ရုတ္ရုတ္သဲသဲကိုျဖစ္ေနေရာ။ တခ်ိဳ႕ ရြာသားေတြကလည္း မိုးမရြာတာ အဲ့ဒီေကာင္မေလးေၾကာင့္မလို႔ဆိုၿပီး သူ႔ ကို ရြာျပင္ထုတ္ေပးဖို႔ သူႀကီးကိုတိုက္တြန္းေနတယ္။ အဲ့ဒီမွာ ကိုေက်ာင္းဆရာက ၿမိဳ႕တက္ၿပီး ေဆးခန္းျပဖို႔ တိုက္တြန္းေတာ့ ေနာက္ထပ္ကိုပညာတတ္ ဗမာဆရာ၀န္နဲ႔ ေတြ႔ျပန္ေရာ။ အဲ့ဒီ ကိုပညာတတ္က ဒုတိယ ကယ္ တင္ရွင္ေပါ့။ အဲ့ဒီကို္ယ္၀န္ဟာ အမွန္တကယ္ေတာ့ ကိုယ္၀န္အစစ္မဟုတ္ဘူး။ ေလဥတဲ့။ အဲ့ဒီေတာ့ ပညာ မတတ္တဲ့ ရြာသားေတြကို ပညာတတ္ေအာင္၊ ေလဥဆိုတဲ့ ရြာထဲမွာ ၿဂိဳလ္ဆိုးေမြေနတဲ့ လံႀကဳတ္ႀကီးကို ေျဖရွင္း ေအာင္ လုပ္ေပးေနရသူေတြကေတာ့ကိုပညာတတ္ ၿမိဳ႕သားေတြေပါ့။ ေနာက္ဆံုးမွာ ကိုေက်ာင္းဆရာက အယူ သည္းလို႔ မျဖစ္သင့္တာေတြျဖစ္ၾကရတယ္ဆိုၿပီး မွတ္ခ်က္ခ်တယ္။

ဒီရုပ္ရွင္မွာျပသြားတာက နယ္က ေက်းလက္တိုင္းရင္းသားေတြက ပညာမတတ္ဘူး၊ အသိတရားကင္းတယ္၊ အ လုပ္မလုပ္ပဲ မူးရမ္းဆိုးသြမ္းတယ္။ ျပသနာေပါင္း ေသာင္းေျခာက္ေထာင္ကလြဲရင္ ေက်းလက္ေတြမွာ ဘာမွ ေကာင္းတာမရွိဘူးဆိုတဲ့ သေဘာေပါ့။ ေက်းလက္ေဒသဆိုတာ အဲ့ဒီလိုမ်ိဳးပဲလို႕ အဓိပါယ္ဖြင့္လိုက္တာပါ။ ဒါေပ မဲ့ ဗမာျပည္က လူေတြက်ေတာ့ ပညာတတ္ အသိတရားႂကြယ္ၿပီး ရြာသူရြာသားေတြရဲ႕ ကယ္တင္ရွင္ႀကီးေတြ ဆိုပီးျပပါတယ္။

ေက်းလက္ေတြမွာ ေအာက္ျပည္ေအာက္ရြာက စီးပြားရွင္ေတြ ဆင္းရဲသား ရြာသားေတြကို ေခါင္းပံုျဖတ္ အျမတ္ ထုတ္ေနတာေတြ၊ ေအာက္ျပည္ေအာက္ရြာက လူေတြ နယ္ေတြေရာက္လာမွ ဆူပူခိုးယမ္းမွဳေတြျဖစ္လာတဲ့ လက္ေတြ႔ေလာကေတြကိုေတာ့ ရုပ္ရွင္သမားေတြ သတိျပဳမိပံုမေပၚပါဘူး။

အဲ့ဒီလိုပဲ အသားမဲမဲနဲ႔ သရုပ္ေဆာင္ေတြဆိုရင္ လူဆိုး သူခိုးေနရာမွာပဲ ထားရိုက္တယ္။ ပိုဆိုးတာက ကုလားဆို ၿပီး လူကို လူလိုဆက္ဆံရမွန္း မသိတဲ့ ၿမိဳ႕ႀကီးသားမပီတဲ့ စိတ္ဓာတ္ပါပဲ။ ဥပမာ လြင္မိုးသရုပ္ေဆာင္တဲ့ သူငယ္ တန္းဖတ္စာ ဆိုတဲ့ဇာတ္ကားဆိုရင္ ေတာ္ေတာ့ကိုရုပ္ဆိုးပါတယ္။ အဲ့ဒီ ရုပ္ရွင္ အစပိုင္းနားမွာ မမ လို႕ေခၚတဲ့ အပ်ိဳႀကီးက လန္႔ၿပီးေယာင္ရင္ ကုလားဆိုၿပီး ေအာ္ပါတယ္။ လြင္မိုးရဲ႕ တပည့္က ႂကြက္ႀကီး ဆိုၿပီး ေျခာက္ေတာ့လည္း အဲ့ဒီ မမ က ကုလားဆိုၿပီး ေအာ္ျပန္တယ္။ လြင္မိုးတပည့္ က အဲ့ဒီမမကို "ခင္ဗ်ားက ႂကြက္ကိုေတာ့ ေၾကာက္ၿပီး ကုလားကိုေတာ့ မေၾကာက္ဘူးေနာ္" လို႔ေျပာတယ္။ ဒါနဲ႔ေမးခ်င္က လူနဲ႔တရိစၦာန္ကို အဲ့ဒီလို ႏိွဳင္းစရာလား။ negative နည္းနဲ႔ အဲ့ဒီလို ဆက္ဆံတဲ့ စိတ္ဓာတ္ဟာ လူလူခ်င္း ညီညီမွ်မွ်ဆက္ဆံသင့္တယ္ ဆိုတဲ့ လူသား၀ါဒကို ဘယ္ေလာက္ ေဖာက္ဖ်က္လဲဆိုတာ သိသာပါတယ္။

ၿပီးခဲ့တဲ့ ၂ ႏွစ္ေလာက္ကၾကည့္ဖူးတဲ့ လြင္မိုးနဲ႔ ခိုင္သင္းၾကည္ သရုပ္ေဆာင္တဲ့ စကၠဴစြန္ဆိုတဲ့ ရုပ္ရွင္ထဲမွာလည္း အဲ့ဒီလိုပါပဲ။ လြင္မိုးက ခိုင္သင္းၾကည္ကို သူ႔ရည္းစားကိုျပစ္လိုက္တဲ့စြန္ ကုလားႀကီးကိုထိသြားရင္ ဘယ္လိုလုပ္မလဲ လို႔ေမးတယ္။ သေဘာကေတာ့ ကိုယ္ျမတ္ႏိုးတဲ့ ခ်စ္သူကိုေပါက္တဲ့စြန္ကို ကုလားနဲ႔ မတန္ဘူးဆိုၿပီး ကြင္းကြင္းရွင္းရွင္းႏွိမ္လိုက္တာပါ။
ရုပ္ရွင္ ေလာကသားေတြရဲ႕ စိတ္ထဲမွာ အမ်ိဳးသမီး ဆင္းရဲသား ေက်းလက္ရြာသားနဲ႔ လူနည္းစုေတြအတြက္ တရားမွ်တမွဳဆိုတဲ့ စိတ္ဓာတ္နဲ႔ ယံုႀကည္မွဳမရွိဘူး ဆိုတာ ေပၚလြင္ေနပါတယ္။ လူမွဳေရးတရားမွ်တမွဳဆို တဲ့ Social Justice စိတ္ဓာတ္တိမ္ေခါင္ျပီး ကမာ့အေတြးအေခၚအယူအဆေတြရဲ႕ေနာက္ ေကာက္ေကာက္က်န္ ခဲ့ျပီ ဆိုတာျမင္သာပါတယ္။ ဒီလိုေတြေၾကာင့္ အဲ့ဒီ ရုပ္ရွင္ေတြကို Racist ရုပ္ရွင္လို႔ ရည္ညႊန္းရင္ရပါတယ္။

အဲ့ဒီလိုဇာတ္ကားမ်ိဳးကို ကိုးရီးယားဇတ္ကားေတြလို အဂၤလိပ္စာတန္းထိုးၿပီး ႏိုင္ငံျခားမွာ market လုပ္ရဲလားလို႔ ေမးခ်င္ပါတယ္။ ကိုးရီးယားဇာတ္ကားေတြ ႏိုင္ငံျခားေစ်းကြက္မွာ၀င္လာတာ ဇာတ္လမ္းေၾကာင့္ခ်ည္းမဟုတ္ပါ ဘူး။ အဂၤလိပ္လို စာတမ္းထိုးေတာ့ လူတကာၾကည့္လို႔ရလို႔ပါ။ ကိုးရီးယား စကားတတ္သမားအတြက္ပဲ မဟုတ္ပဲ ႏိုင္ငံတကာ ေစ်းကြက္ထဲ၀င္လို႔ရေအာင္ စာတမ္းထိုးထည့္ေပးႏိုင္လို႕ပါ။ ျမန္မာဇာတ္လမ္းတခ်ိဳ႕လည္း ႏိုင္ငံတ ကာဇာတ္ကားေတြလို sophisticate ျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ အဲ့ဒီ ဇာတ္ကားေတြကို အဂၤလိပ္စာတန္းထိုးျပရင္ ႏိုင္ငံတကာက Racist ရုပ္ရွင္ေတြဆိုၿပီး ေ၀ဖန္တာကို ခြက္ခြက္လဲ ခံရဖို႔ပဲရွိပါတယ္။

ျမန္မာရုပ္ရွင္ေတြ ႏိုင္ငံျခားစံခ်ိန္မမွီတာမေျပာနဲ႔ေလ၊ ကိုယ့္ျမန္မာေတြကေတာင္ အဆင့္မရွိ "good for nothing" ရုပ္ရွင္ေတြဆိုၿပီး ၾကည့္မွမၾကည့္တာ။ ျမန္မာရုပ္ရွင္ေတြ ႏိုင္ငံတကာ ရုပ္ရွင္ျပပြဲေတြမွာ ဆုေတြဘာ ေတြရဖို႔ဆိုတာ ေ၀းေသးပါတယ္။ ေဟာလီး၀ုဒ္၊ ေဘာလီး၀ုဒ္နဲ႔ ကိုးရီးယားရုပ္ရွင္ေတြလို ကမာတ၀ွမ္းလွည့္ၿပီး သန္းနဲ႔ခ်ီ ေငြရွာႏိုင္တဲ့အဆင့္ကလည္း ေ၀းပါေသးတယ္။

=========

ကၽြန္ေတာ္ ရဲ႕ အသက္ေမြး၀မ္းေက်ာင္း [ကိုဆိုးသြမ္း ဘေလာက္က ကိုဆိုးသြမ္းရဲ႕ ေဆာင္းပါးကို ျပန္ေဖၚျပတာ ပါ] အဲဒီတုန္းက ကၽြန္ေတာ့္အသက္ ၄ နွစ္။ အေရးအခင္းဆိုတာ ဘာမွန္းလည္းမသိလိုက္ဘူး။ ၀ိုးတိုး၀ါးတားနဲ႔ “ အိမ္ထဲမွာ ေနၾက အိမ္ထဲက အျပင္မထြက္နဲ႔ ” ဆိုတဲ့ ဦးေလးအၾကီးဆံုး ၊ အေဖအေမ အစ္ကိုေတြ အမေတြရဲ႕ စကားသံကိုပဲ ၾကားေနရတယ္။ တခါတခါ ဂိုေဒါင္ေဖာက္တယ္ ဆိုတာၾကားရတယ္။ ဦးေလးယူလာတဲ့ ခ်ည္ထည္ အၾကမ္းထည္ ေတြကို ေမာင္နွမေတြ ေဘာင္းဘီခ်ဳပ္၀တ္ဖို႕ အေမက လုပ္ေပးတယ္။ ေပ်ာ္လိုက္တာဗ်ာ။ အ၀တ္အသစ္ေတြ ၀တ္ရတာကိုး။ ကၽြန္ေတာ္တို႕ ေနတာက စမ္းေခ်ာင္း ( အရင္ ဂ်ီဘီအို ၂ ) လမ္းလို႕ ေခၚတာေပ့ါ။ ၾကံေတာ သုႆန္ၾကီးနဲ႔ ကပ္လ်က္ေလ။ ကားလမ္းပဲ ျခားတယ္။ ညညဆို အဲဒီ သုႆန္ထဲက ညေမႊးပန္း အပင္ႀကီးက ေမႊးလိုက္တာ တစ္ရပ္ကြက္လံုး ေခါင္းေတာင္ မူးရတယ္။ ေနာက္ၿပီး အဲဒီအပင္ႀကီးက တပင္တည္း ထီးထီးႀကီးရယ္။ ညညဆို လမ္းေပၚကၾကည့္ရင္ ျမင္ေနရတာေပ့ါဗ်ာ။ဒီလိုနဲ႔ အေရးအခင္းၿပီးသြားေတာ့ ေက်ာင္းေတြ ျပန္ဖြင့္ေတာ့ ေက်ာင္းျပန္တက္ရေတာ့တာေပ့ါ။ စာဖတ္သူတို႕ မသိေသးတဲ့ ကၽြန္ေတာ့္လ်ိဳ႕ ၀ွက္ခ်က္ႀကီးကို ေျပာျပမယ္။ စစ္တပ္ထဲ ဘာလို႔ေရာက္လာတာလဲ မေမးနဲ႔ ။ ပထမဦးဆံုးကေတာ့ သီဟတင္စိုး လုပ္လို႔ စစ္ထဲ ၀င္ခဲ့တာပါ။ အျမင္မွာေတာ့ ရယ္စရာႀကီးေပ့ါဗ်ာ။ ဒါေပမယ့္ ေနာက္ေၾကာင္းဆိုတာ ရွိတယ္ေလ။ အေရးအခင္းျဖစ္ၿပီး စစ္တပ္အေၾကာင္း ကၽြန္ေတာ္ ဘာမွမသိပါဘူး။ အရြယ္က ကေလးကိုး ။ အေမေပးတဲ့ ထမင္းခ်ိဳင့္နဲ႔ စားမယ္။ ေက်ာင္းက ေရအိုးစင္ထဲက ေရေသာက္မယ္။ ျပန္လာရင္ ေဆာ့မယ္။ ညက်ရင္ အိပ္မယ္။ ဒါပဲ ရွိပါတယ္။ျပႆနာက အဲဒီမွာ စတာ။ ကၽြန္ေတာ္ ၄ တန္းေလာက္ ေရာက္လာေတာ့ ဗီဒီယိုေတြ ေခတ္စားလာျခင္းပါ။ တီဗီြဆိုတာက အဲဒီတုန္းက ပိုက္ဆံရွိ လူလတ္တန္းစားေလာက္မွ စသံုးဖို႕႔ ႀကံစည္ၾကတာ မဟုတ္လား။ ( ႏိုင္ငံျခားမွာေတာ့ ကြန္ပ်ဴတာ ကို အဲဒီအခ်ိန္ ေကာင္းေကာင္း သံုးေနေလာက္ၿပီ ထင္တယ္ ) ဒါနဲ႔ ညဆိုေတာ့ ပ်င္းတာေပ့ါ။ ကေလးသဘာ၀ တူတူပုန္းတမ္း ကစားဖို႔က မျဖစ္ ( ဘာတဲ့ နတ္ဖြပ္တယ္ဆိုလား ) ေၾကာက္ကလည္း ေၾကာက္ေသးတယ္။ အေဖေပးတဲ့ မုန္႔ဖိုး ( ၂ ) က်ပ္ကို ေမာင္ႏွမေတြ အတူတူ ဓါးျပတိုက္ေတာင္းရင္း ၄ အိမ္ေက်ာ္က ဗီဒီယို ရံုကို ေျပးပါေရာလား။ အဲဒီတုန္းက ရာဇ၀င္ကားေတြ ျပေနတဲ့ အခ်ိန္ေပ့ါ။ဟဟ ။ ဆိုးသြမ္းတို႔ အႀကိဳက္ကေတာ့ ထြန္းလံုရွိန္ ပဲ။ နန္း၀တ္နန္းစားနဲ႔ ဖိုက္လိုက္တာလဲ သူ႔ကို မႏိုင္ဘူး။ ဒါမ်ိဳးမွ ၾကည့္တာ။ အခုထိ ( သူရဲကားဆို - ေမွာ္ဆရာ မပါရင္ မၾကည့္ဘူး။ သူရဲကို မႏိုင္ရင္ မႀကိဳက္လုိ႔) ။ တခါ ဘယ္သူ႔ဘေလာ့ဂ္လည္း မသိဘူး။ တင္ထားတာက
“ တိုက္တန္းနစ္မွာ လီယိုနာဒိုကို ဘာလို႔ မင္းသားတင္ရိုက္သလဲတဲ့ ”“ စတီဗင္ေဆးလ္ဂဲကို တင္ရိုက္ရင္ အားလံုးကို သူကယ္လိုက္မွာေပ့ါ ” တ့ဲဟဲဟဲ။ အဲဒီလုိ ျဖစ္ေနၿပီ။ ဒါေတာင္ မၾကည့္လိုက္ရတဲ့ ေရႊဘကားေတြ ၾကည့္ခ်င္ေနတာ။ ကေလးပီပီေပ့ါဗ်ာ ရုပ္တိရွိတာေတြ မရွိတာေတြ မစဥ္းစားႏိုင္ဘူး။ မင္းသားထိုးလိုက္လုိ႔ ႏိုင္ေနရင္ လက္ခုပ္တီးဖို႔က အသင့္ေပ့ါ။ အဲဒီမွာ စၿပီး ဗီဒီယို စၿပီး စဲြလန္းမိတာ။ ဗ်ာ...ေအာ္ ဟုတ္ကဲ့။ ေျဖးေျဖးေပ့ါဗ်ာ။ ေျပာမွာေပ့ါ။ ခဏေလး စိတ္ရွည္ပါဦး။ ဒါနဲ႔ ညေနတိုင္း ညေနတိုင္း ကစားၿပီးတာနဲ႔ ဗီဒီယို ရံုတန္းသြားေတာ့တာပဲ။ တဖက္တလမ္းကလည္း အားက်မခံ ကာတြန္းဖတ္တယ္ ၊ တီဗီဂိမ္းႏိွပ္တယ္။ အဲဒီလို ကေလးဘ၀ကတည္းက အလုပ္မ်ားတာ။ ျပန္လာျပီဆို ဗီဒီယိုရံုမွာ ဘာကားတင္ထားလဲ ဆိုတာ ၾကည့္ရတာ ေမာင္ဆိုးသြမ္းတို႔ အလုပ္ေပ့ါ။ ဒီလိုနဲ႔ တစ္ေန႔ေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ကို စစ္ထဲ ၀င္ေအာင္ လုပ္ေဆာင္ခဲ့တဲ့ ကိုသီဟတင္စိုးႀကီးဟာ တီဗီဖန္သားျပင္ေပၚမွာ.......

0 comments:

Post a Comment